FAQ

Veelgestelde vragen

Bestellen

Wat is de levertijd?


Op werkdagen voor 12.00u besteld is de volgende dag geleverd.




Is Fleurtjedag er ook voor particulieren?


Jazeker! Ook particulieren kunnen bestellen in de webshop. Houd er wel rekening mee, dat de prijzen in de webshop exclusief btw zijn.




Kan ik een geschenk dezelfde dag nog laten bezorgen?


Op dit moment is het helaas niet mogelijk om dezelfde dag nog te bezorgen. Heb je iets met spoed nodig, bel dan even om te bespreken of er mogelijkheden zijn. We denken graag met je mee.




Kan ik meerdere producten tegelijk door heel Nederland laten bezorgen?


Dit is geen probleem! Kies tijdens het bestellen voor de optie 'Bezorgadressen opsturen via een Excel invullijst'. Zodra uw bestelling afgerond is ontvangt u van ons een speciaal adressenbestand waarin u de adressen kunt invullen. Deze lijst stuurt u ons per e-mail retour. Wij gaan er dan mee aan de slag.




Kan ik ook telefonisch bestellen?


Dit is mogelijk voor zakelijke gebruikers die een grotere order willen plaatsen. Wij vragen u dan om een bevestiging per e-mail.





Bezorgen

Bezorgen jullie ook in België?


Wij bezorgen ook in België. Echter vanwege de Corona-maatregelen is dat op dit moment helaas niet mogelijk.




Bezorgen jullie ook op zon- en feestdagen?


Wij bezorgen niet op zon- en feestdagen.




Hoe laat wordt de bestelling afgeleverd?


Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen zo vroeg mogelijk te leveren, echter door verkeersdrukte e.d. kan dit helaas iets uitlopen. In het algemeen worden onze bestellingen tussen 08.00 uur en 15.00 uur afgeleverd.

Heb je bezorging nodig voor een specifieke tijd, neem dan contact met ons op. We denken graag met je mee.




Wat gebeurt er als de ontvanger niet aanwezig is?


De chauffeur zal proberen de taart of de bloemen bij de buren te bezorgen. Indien de buren niet aanwezig zijn zal de chauffeur het product mee terug nemen en een 'niet thuis' bericht achterlaten. Eventueel kan de taart in overleg worden na bezorgd.

Indien het pakket bij een zakelijke receptie/balie geleverd moet worden, zorg er dan voor dat het pakket aangenomen mag worden.

Chocolade, fruit en wijn worden met Post NL verzonden. Is de ontvanger niet thuis op de dag van bezorging, dan wordt het geschenk bij de buren afgegeven. Mocht het zo zijn dat jouw pakket niet bezorgd kan worden, dan probeert de bezorger het de volgende dag nog eens.




Wat kost de bezorging?


De bezorgkosten zijn per product verschillend:

Bloemen, wijn en taarten € 7,50
Fruitmanden en chocolade: € 6,95




Kunnen jullie ook een geschenk anoniem bezorgen?


Natuurlijk, geen probleem. Geef dit even aan in uw winkelwagentje en wij maken het in orde.





Betalen

Kan ik op factuur betalen?


Dit is mogelijk voor geregistreerde zakelijke gebruikers. Neem voor deze registratie contact met ons op. Wij hanteren een betalingstermijn van 30 dagen. Mocht er een korting over de totale factuur worden aangeboden, dan is deze alleen geldig indien de factuur binnen 30 dagen wordt voldaan. #betaalmogelijkheden




Krijg ik als bedrijf een factuur toegezonden?


Jazeker! De factuur wordt na levering digitaal aan u verzonden. U kunt bij uw bestelling ook een PO/inkoopnummer meegeven.




Zijn de prijzen inclusief BTW?


Nee, alle prijzen zijn exclusief BTW.




Zijn de prijzen van de taarten inclusief bezorgen?


Nee. Voor een bezorging rekenen wij € 7,50 of € 6,95 (afhankelijk van het product) voor ieder adres in heel Nederland.




Hoe betaal ik als particulier?


U kunt als particulier betalen met een iDEAL-betaling. iDEAL is het betaalsysteem van de Nederlandse banken en is snel, simpel en 100% veilig. Na aflevering ontvangt u ook een digitale factuur.





Klantenservice

Mijn geschenk is beschadigd aangekomen.


Erg vervelend dat het geschenk niet naar behoren is bezorgd. Wij streven ernaar om naar goede kwaliteit producten te leveren. Wij zouden graag een paar foto's ontvangen zodat we kunnen beoordelen wat er mis is gegaan en hier proberen een passende oplossing voor te bieden. Je kunt contact met ons opnemen via de contactpagina.




Kan ik de geleverde producten retourneren


Herroepingsrecht op bloemen, taarten en fruitmanden is i.v.m. de beperkte houdbaarheid niet van toepassing. Op wijn en chocola heeft u een herroepingsrecht van 14 dagen. Meer informatie over het herroepingsrecht treft u in onze algemene voorwaarden.




Kan ik mijn geld terugkrijgen?


Herroepingsrecht op bloemen, taarten en fruitmanden is i.v.m. de beperkte houdbaarheid niet van toepassing.Op wijn en chocola heeft u een herroepingsrecht van 14 dagen. Meer informatie over het herroepingsrecht treft u in onze algemene voorwaarden. Mocht het zo zijn dat het product bij aankomst niet in orde is, dan horen we dit uiteraard graag en willen we je vragen om contact met ons op te nemen. We ontvangen in dat geval graag een paar foto’s van het product, zodat we kunnen beoordelen wat er is misgegaan en proberen hier een passende oplossing voor te bieden. Je kunt contact met ons opnemen via de contactpagina.




Mijn geschenk is retour gegaan


Krijg je bericht dat jouw geschenk retour is gegaan? Dit kan meerdere oorzaken hebben. Wij gaan achterhalen wat de oorzaak hier van is. Mocht het zo zijn dat Fleurtjedag verantwoordelijk is voor deze fout, dan sturen wij kosteloos een nieuw product op. Wanneer jouw product retour gaat omdat een adres niet klopt of omdat het pakket niet bij de ontvanger of bij de buren van de ontvanger geleverd kan worden? Dan kunnen wij hier helaas niks aan doen.




Tips of tops?


Wij houden van feedback! Heb je tips of tops? Laat het ons weten!





0